Thursday 2 November 2017

Good Forex Retters Singapore


Takk for at du har gjennomført forex-kurset til en slik overkommelig pris jeg har deltatt i flere forhåndsvisninger og til og med betalt tusenvis av dollar for å delta på noen kurs. Men kvaliteten på det som ble lært fra kursene, ble lært i sammenligning med deg. Jeg er mer trygg forex trading nå, og jeg vet at fangstpiper er nå ikke lenger et spørsmål om flaks. Nok en gang, takk Cheers, fra Jerome. THE ONLY FOREX COURSE I Singapore siden 2007 som utføres av en erfaren forex-trener som har to bestselgende bøker på forex trading. Forex Foundation - Lær egenskapene til de 4 store valutaparene - Timing for handel for hvert større par - Bruk forex nyheter og informasjon på nettet - Kartleggingskunnskap - Handel og Money Management. Technical Analysis - Forstå pris handling - Trend identifikasjon uptrend , downtrend og bekreftelse ved hjelp av pålitelige tekniske indikatorer - Bruk av utvalgte trendfølere og oscillatorer - Støtte og motstandsidentifisering.4 Kraftig Trading Strategies 1 Modified Duck Trading System, 2 PMA Trading System, 3 Modifisert Duck Reversal, 4 Fibonacci Trading System - Beste tiden til å handle med disse strategiene. Kundestøtte - E-poststøtte send spørsmålene dine direkte til treneren og få dem til å svare - Legg inn din spørsmål og del handels tips i vårt Facebook forum Lær av våre studentbaser og dele trading tips - Motta nyttig informasjon via email. Nicholas Tan er en Certified Financial Technician Klikk her for å se sertifisering En Certified Financial Technician er noen som er en sertifisert chartist trent og sertifisert i teknisk analyse Sertifikatet er utstedt av International Federation of Technical Analysts IFTA Mange har hevdet å vite hvordan man leser diagrammer, men få er profesjonelt sertifisert som kartlegger eller er sertifisert ekspert innen teknisk analyse. Nicholas Tan har mer enn 20 års erfaring i Forex trading, har jobbet i 13 år som en Forex-handler med Bank Brussels Lamber t og Chase Manhattan Bank Arbeidet med en grad fra NUS i 1989 arbeidet han seg opp til visepresident, og tjente millioner i disse årene. Siden 2003 har Nicholas handlet for egen regning og har trent mange individer på Forex. Han er også den bestselgende forfatter av Handbook On Forex Trading en enkel guide til lønnsom valutahandling og Forex Trender og lønnsomme mønstre publisert av Rank Books Han er den første handelsmannen til å skrive en bok om forex trading i 2007 og mer enn 10.000 eksemplarer er solgt, og det fortsetter å være den mest populære guiden på forex trading. Boken er tilgjengelig på alle store bokhandlere i Singapore. Nicholas Tan har blitt omtalt i Channel NewsAsia-programmet, Cents Sensibilities - EPISODE 6 - Money, Money, Money Forex Trading. Flere detaljer på Nicholas Tan er også omtalt i boken Secrets of Highly Profitable Traders Leksjoner fra Singapore s Trading Goeroer publisert av Rank Books Tilgjengelig på alle store bokhandlere og på. Hva våre studenter sier Nicho las er svært kunnskapsrik om emnet forex og han kan bruke live-bransjer for å vise eksempler Syed Abdul Rahim - apr 2011 Veldig fornøyd med kurset Jeg gikk på kurset med svært lite kunnskap og etter kurset, er jeg mer trygg på handel Nicholas tan er veldig nyttig Mohd Fadly Bin Eddy - Apr 2011 Jeg vil gjerne takke nicholas for å dele sin kunnskap og erfaring til en rimelig pris. En ekte forex kurs for alle som ønsker å lære å handle forex. Jeg vil anbefale dette kurset til vennene mine Simple og effektiv Kang Hwee Leong, Apr 2011 Jeg vil anbefale Nicholas kurs til alle som er ivrige etter å lære om forex trading Nicholas lærer effektiv og likevel enkel å bruke strategier, som jeg er glad for å ha benefitted En mest oppriktig og kunnskapsrik trener og person Ginny. Nicholas engasjerer alle studentene under sitt seminar. Han gir informasjonen på en konkret måte, slik at alle elevene henter de nødvendige detaljene. Alt vitalt informasjonen blir gjennomgått og forsterket slik at studentene er fullt klar over risikoen og mulighetene i Forex trading Phil Gordon, fra Storbritannia. Din investering 1000 bare nett. Lær å handle med fortjeneste ved hjelp av ekte handelseksempler, virkelige diagrammer og dokumenterte metoder som virker . Kursets varighet - 1 x FULL DAGSKLASS Handelshøyskole økt. Forex Kurs Singapore Crap. I deltok i en forex kurs forhåndsvisning fra fyren som holder reklame på avis annenhver dag Den som hevder å få sine elever fra 1000 til 60.000 i løpet av hvor mange uker. Så det gratis forex kurset fikk meg interessert og gikk ned for å se på en gutt der det er mye historie som forteller i forhåndsvisningen, lærte ingenting annet enn å bløffe de enkle menneskene som ikke vet noe om forex at de kan kjøpe lavt og selge høyt og fortsett å hevde at han har en 100-vinnende metode. Hvem kan ikke snakke slike ting. Og når vi skal slutte forhåndsvisningen, ber han oss alle om å stå opp og ordne oss i en rekkefølge for hvem som er interessert og hvem som ikke er interessert. Han var DAMN påtrengende for å få folk til å registrere seg. Og han diskriminerer de som står i det ikke interesserte området. Enda dagen var jeg helt sur på hans hardt salg og ingen resultater ble vist som bevis på at han er en veldig god handelsmann eller en som tjener penger nå Hva er verste, er folk registrerer seg og ikke vet hva de registrerer seg for. Jeg har endelig funnet veien til handel med bare 1 time om dagen med høyt vinnende forhold. Du kan lese mer på side 2 på denne tråden der jeg plasserer mine vurderinger og sammenligninger. Hvis du vil spole frem og kutte jakten, er det s. Edited by eddiecheng 23 Oct 13, 12 11 PM.39 innlegg siden Jan 08.1765 innlegg siden Mar 09. Vet du at MAS har nye kriterier for leverandørmeglere av leveranseført FX, CFD og andre spesifiserte investeringsprodukter for å vurdere egnetheten til deres produkter for hver klient. Med andre ord, hvis du ikke oppfyller noen av disse kriteriene, vil du som standard ikke kunne handle forex i Singapore.1 Traded CFDs, fo rex eller andre OTC-derivater minst seks ganger de siste tre årene. 2 bestått et diplom eller høyere kvalifikasjon i et relevant kurs.3 bestått den Chartered Financial Analyst-undersøkelsen utført av CFA Institute eller Association of Chartered Certified Accountants ACCA kvalifikasjoner eller. 4 Arbeidet minst tre påfølgende år de siste ti årene i et relevant felt. Og overraskende Forex kurset kjører fortsatt, eller det er bare en del av selvkunnskapsbane for deg selv.48 innlegg siden Jan 13. år, tviler jeg på alvor effektiviteten av innholdet de underviser i sine kurs kurs seminarer. Hva de kan vise er skjermbilde av deres strategier som fungerer. Men når handelen lever, vil du innse at det trolig mislyktes flere ganger enn det egentlig virker. Så de skjermbildene er fanget på de det som virket, hva skjer med de fleste av folkene som egentlig ikke er gode til handel og følger deres forexstrategier helhjertet og å innse at det ikke fungerer som de lærte ender med å miste mer penger enn de egentlig hadde i utgangspunktet. De fleste går med i disse Forex kursene med mentaliteten til å tjene mer penger, men de fleste mister pengene sine i stedet, hva en ironi. Jeg anser meg selv som en kunnskapsrik forex-handelsmann, men En ivrig lærer vil alltid sjekke opp disse kursene forex kurs i Singapore og også forex kurs på internett. Funnet noen gode, men så langt ingenting veldig bra og gjeldende de som virkelig kan følge sin forex trading strategi og tjene penger mest av tiden. Må jeg ikke se hardt nok. Queen av sgForums. not virkelig sant at du kan handle forex selv om du har en liten hovedstad som 1k. selvfølgelig kan du ikke forvente å vinne 500 i 1 handel som vil være som 50 profitt per handel. Det er for risikabelt på den måten, og det er derfor forex-kurset der ute som hevder å ta 1k til XX, XXX beløp i hvor mange uker er bare helt gal - du vil enkelt miste alle pengene dine på 1 dag hvis du handler så høyt en innsats. Et anstendig forhold vil være 1-2 prof det per handel som er 10-20. Dette kan virke lite, fordi hovedstaden er liten, men hvis du øker eller vokser din kapital, så vil det snøball til en god sum. På en sidenote har jeg nettopp meldt meg på 3 online forex kurs lyd dum jeg vet, men jeg liker å lære fordi for meg er hvis jeg bare kan få 1 godt tips fra et forex kurs som vil hjelpe i min forex trading så er det verdt det for meg de 3 har ganske gode anmeldelser, men skal se hvordan det går, eller er det bare en annen crap last av teorier som ikke fungerer. Jeg sa mine kommentarer på 3 forex kurset jeg fikk kanskje kommentaren var ikke veldig bra, men jeg krever 30 innlegg så cheers. Edited av eddiecheng 02 mai 13, 12 11 PM. Faktisk jeg lurer enda på hvorfor folk går for disse gratis forex kurs previews. there er så mange opplysninger om forex trading lett tilgjengelig på internett disse menneskene delta på disse forex previews ikke engang å vite en anelse hva er forex. hard Ikke å få con fordi disse salgsmannen vil gjøre forex trading lyd så lett er det faktisk den easy. ok review tid Jeg har gått gjennom 3 online forex kurset jeg har. All 3 forex kurs er på pris handling Fordi indikatorer er vanligvis langsommere, og da indikatoren fikk et signal og når du går inn Vanligvis vil markedet så slå mot deg Pris handling er det som beveger markedet Det er grunnen til at jeg nå fokuserer på pris handling etter å ha lært den harde måten. Ut av 3 kurs, sugde jeg virkelig. Strategiene var ikke nye og fungerte ikke. de andre 2 var ganske ok 1 er fra og den andre er. Men lærer stort sett det samme konseptet om prishandling som er veldig bra. Lærntotradethemarket er mer teoribasert som jeg egentlig ikke likte, da det ikke er mye konkrete forexstrategier å søke på. Asiaforexmentor fokuserer mer på live trading og viste 2 forretningshemmeligheter som jeg har testet fungerer ganske bra å ha gått gjennom så mange forex kurs, har jeg lært å backtest strategier først før de implementerer dem fordi det meste av tiden, strategiene ikke jobber, lever mest av dem som fungerer er fanget på skjermbilder og viste til deg, men de viser aldri tiden det ikke virker. Alt og alt, jeg er overrasket over at jeg faktisk har funnet et godt forex-kurs, men vil følge opp for å se om strategiene fungerer konsekvent. Edited by eddiecheng 09 May 13, 11 36 AM.18.865 innlegg siden 10. mai. Originally posted by M the name. Du vet at MAS har nye kriterier for leverandører meglere av leveraged FX, CFDs og andre spesifiserte investeringsprodukter for å vurdere egnetheten til deres produkter for hver klient Med andre ord hvis du ikke oppfyller noen av disse kriteriene, vil du som standard ikke kunne handle forex i Singapore.1 Traded CFDs, forex eller andre OTC-derivater minst seks ganger de siste tre årene .2 bestått et diplom eller høyere kvalifikasjon i et relevant kurs.3 bestått den Chartered Financial Analyst eksamen utført av CFA Institute eller Association of Chartered Certified Accountants ACCA kvalifikasjon eller.4 Arbeidet minst tre consecuti ve år i de siste ti årene i et relevant felt. Og overraskende Forex kurset kjører fortsatt, eller det er bare en del av selvkunnskapskurs for deg selv. Dine overkriterier kan være riktige, men bare hvis man må registrere seg hos myndigheten aka MAS som en registrert representant, hvis man trenger å henvende seg til handel for handel. Jeg var en av de ovennevnte siden tidlig på 90-tallet, men igjen i 2002. Hvis man må bytte sin egen konto, selvstendig næringsdrivende, trenger du ikke å ha lisenser til å gjøre så det du trenger er penger. Originally posted by eddiecheng. not virkelig true du kan bytte forex selv om du har en liten hovedstad som 1k. selvsagt kan du ikke forvente å vinne 500 i 1 handel som vil bli som 50 profitt per handel. Det er for risikabelt på den måten, og det er derfor forex-kurset der ute som hevder å ta 1k til XX, XXX beløp i hvor mange uker er bare helt gal - du vil lett miste alle pengene dine på en dag hvis du handler så høyt en stake. A. anstendig forhold vil være 1-2 profitt per handel som er 10-20. Dette kan virke lite, fordi hovedstaden er liten, men hvis du øker eller vokser din kapital, så vil det snøballen til en god sum. På en sidenote har jeg bare registrert meg for 3 online forex kurs lyd dum jeg vet, men jeg liker å lære fordi jeg er hvis jeg bare kan få 1 godt tips fra et kurs kurs som vil hjelpe i min forex trading så det er verdt det for meg de 3 har ganske gode anmeldelser, men skal se hvordan det går, eller er det bare en annen crap belastning av teorier som ikke virker. Jeg regner med at du holder din 1k i banken din. Du vet hva som er den faktiske kontraktstørrelsen, per 1 lag av USA vs Swiss Yen eller 1 lag av BP Euro vs US. Som Forex anses også som et leverage trading instrument, må man ha minst 3-5 av den opprinnelige kontraktstørrelsen, dvs. US 3-5k per kontrakt 1 lag for å kunne tenke på å spekulere i Forex Trading. Hvis du har mindre enn S 30k, må du ikke Jeg tenker på Forex som ditt foretrukne investeringsvalg Jeg jobbet i håndteringsrommet før Erfarne millioner av dollar tapt i markedet med i timer hva er din 1k investering.20.590 innlegg siden 10. februar. Jeg hadde bare glade timer med noen av mine gamle kolleger fra bankforexindustrien for noen uker siden. En kaki ble også forfremmet nylig i RBS-handlingsposisjon Royal Bank of Scoltand tjene 25k i måneden Utenlandske banker virkelig betalte mye. Også møtt noen SIMEX LOCALs, de som bærer røde jakker på handelsgulvet når det åpne utbruket fortsatt er rundt før de erstattes av Electronic Trading System, ETS. Noen av dem er alle de bull shit lisenser nevnt ovenfor av M navnet, er trading online, fra Forex til aksjeindekser. Vel, jeg kan gå tilbake til self-trading i fremtiden også, men aldri med 1k.48 innlegg siden Jan 13. Bare gjør det lah jeg ikke Jeg vet ikke hva slags handelsmann du er Men jeg er sikker på at du vet nøtter om forex trading. I har vært trading live i mer enn 3 år ikke at det er lang tid og er lønnsomt. Åpenbart handler du ikke forex som du ikke engang vet 1k kan handles Det er slike ting som MICRO-konto - mikro mye størrelser Gå sjekke det ut. Mange forex megler tilbyr micro mye størrelser. Forex er forskjellig fra stocks. and du kan definitivt handle 2-3 eller noe prosent du vil ha med din 1k konto. Du vil ha snakk pik og opptre høyere fjell her. Du kan gå tilbake til selvhandel i fremtiden, men du gjorde aldri fordi du mister penger, det er derfor. Det er lettere å snakke enn å handle med ditt eget liv og være lønnsomt. Du trenger ikke å haolian vennene dine her. De er ikke du, du er ikke dem. Jeg vet også mange rike venner, ikke se poenget med denne bullshitting. Forex megler - Oanda er en av de mange forex meglere som tilbyr micro account. so du kan handle en 1k konto akkurat som en 100k konto Det spiller ingen rolle. Bare forskjell er 1k-kontoen du handler med mindre masse størrelser 100k med større masse størrelser. Men jeg vil ikke anbefale folk gjør live trading med å åpne en demo konto virtuell konto first. Many forex meglere tilbyr gratis nedlasting av deres mt4 programvare der du kan åpne en forex demo konto.31,7 83 innlegg siden 5. mars. Jeg snakker med denne fyren som handlet forex. Han brukte alle slags bombastiske ord og teknisk sjargong på meg, og prøvde å imponere meg. Da han tjente penger på dette valutaparet og det valutaparet. Så senere Jeg fant ut at hans handelskonto var som 1000 og hans PnL var som noen få cent eller noen få dollar om dagen fordi han handler mini kontrakt. Jeg fortalte ham hvorfor jobbe så hardt for de få centene Hvorfor ikke bare spille Mahjong - ett spill vinn deg fan og kan lage 4 allerede. Han sluttet å snakke med meg etter at.1 innlegg siden 13. mai. Edited by FireIce 15. mai 13, 10 59 PM.5 innlegg siden Mar 13. Jeg dro nylig til JF Lennon innledende seminar Ser veldig bra ut, men prisen også se allerede nesebleed 5k for 2 dagers økt. Enhver vet om andre gratis innledende forex seminarer verdt å gå, med anstendig oppsving. Jeg vil gjerne delta i disse øktene for å møte andre nybegynnere som jeg har hatt.48 innlegg siden 13. januar. Jeg har aldri vært på JF Lennon forex seminar, men vet om noen venner som har vært gjennom det kan ikke si det veldig lovende etter å ha hørt sine resultater fra trading etter å ha deltatt i hans forex seminar. og det er alltid en ytterligere oppsving på baksiden av en bootcamp utenlands. Opprinnelig postet av eddiecheng. Jeg har aldri vært på JF lennon forex seminar, men vet om noen få venner som har vært igjennom det, kan ikke si det veldig lovende etter å ha hørt sine resultater fra handel etter å ha deltatt i forex-seminaret. Og det er alltid en ytterligere oppsving på baksiden, et forutgående kurs og også en bootcamp utenlands. Singapore Seminarer Kurs og Preview. Binary Option Scam Dec-2016. Når et binært alternativ er kjøpt på megler s plattform, opprettes en kontrakt som gir kjøperen kjent her som investor rett til å kjøpe en underliggende eiendel til en fast pris, innenfor en angitt tidsramme med selger megler Alternativet må holdes til forfall selv om det er fem minutter unna, i motsetning til vanlige alternativer, kan det ikke selges før da. Den grunnleggende forutsetningen for binære alternativer nettstedet bruker er på en spesifikk tid, si 1 25 pm, kan du legge ned kanskje 100 at XYZ-aksjen enten vil øke eller redusere i pris innen fem minutter innen kl. 30.00. Hvis du har feil, får du 15 tilbake Hvis du har rett, vinner du ca 70. Matematisk har nettstedet en kanten, og du må være rett 55 for tiden for at spillet ditt skal ha en nøytral forventet verdi. Med litt forståelse av sannsynligheten, online gambling markeder, og hvordan disse nettstedene fungerer. Veldig få mennesker utenfor profesjonelle handelsmenn kan slå handelsstedene konsekvent for gode penger. For det første kan denne typen ting raskt bli vanedannende, spesielt for å markedsføre junkier. Selv om beløpene kan være små, kan summen raskt legge opp hvis mange handler er ferdige på en dag. Det ville ikke Ikke lenge for ting å komme seg ut For det andre kan ingen, uansett hvor kunnskapsrik, konsekvent forutse hva en lager eller vare vil gjøre innen kort tid. Som sådan vil du aldri vinne over lengre periode. Alternativ Trading Trading Scam. The Sca m starter før investoren selv åpner sin meglerkonto. Mange nye binære opsjonshandlere blir hekta av en video om binære handelssignaler eller en binær alternativrobot. Scam Works Like This. Et falskt selskap åpner et nettsted som ser ut som en legitim binær alternativer megler. De oppretter en handelssignal programvare som lover 100 nøyaktighet, og noen skriver 100 garanti. De annonserer sitt handelssystem under flere navn, med falske testimonials. When du blir med i svindel, mister du raskt ditt første innskudd på 250. Du får så en telefonsamtale fra en senior megler som spør deg om å investere 5000. Deretter er vurderinger av mange forskjellige binære signaler. Du bør først se. Minst 30 personer, inkludert økonomidirektører og pensjonister, har klaget over tap i handel med binære alternativer, med en person US 150 000 S 216 000 ut av lommen, sa politiet i går. Disse investorene har mistet mer enn 1 million til uregulerte handelsplattformer, sa politiet på onsdag. plager begynte eskalerende i mai, med offiserer som trodde at ofre ble lokket inn i risikofylte handler av nettsteder - for det meste uregulerte enheter som hevder å være basert på steder som Storbritannia, Kypros og Hong Kong - lovende høy avkastning og andre belønninger. Politi utstedte en advarsel onsdag , rådgiver investorer til å sjekke lister utarbeidet av Den monetære myndigheten i Singapore MAS for å finne ut hvilke investeringsleverandører som er regulert. Politi i går informert publikum om å være forsiktig når de handler online i binære alternativer, og noterer at det har vært en kraftig økning i klager som involverer slik trading. In binær opsjonshandel, prøver investorer å forutse om prisen på et finansielt produkt - aksjer eller valutaer for eksempel - vil være over eller under en spesifisert pris på et bestemt tidspunkt, alt fra noen få minutter til noen få måneder i fremtiden. De mottar et fast beløp hvis prognosen er riktig, eller mister investeringen ellers. Singapore - Det har vært en kraftig økning i klager som involverer elektronisk handel i binære alternativer, sa politiet i en pressemelding onsdag 14. desember. I dag har Commercial Affairs Department mottatt mer enn 30 rapporter fra investorer som har mistet mer enn 1 million til uregulerte binære alternativer trading plattformer. Til politiet var de fleste kinesiske kinesiske menn i alderen mellom 31 og 50 år, inkludert finansansatte og pensjonister. Sports Arbitrage Betting Scam 20 sier at de mistet S 1m i investerings svindel. Oct2016 Ofre ble fortalt at spillingsprogrammet var lovlig som spill var ikke plassert i Singapore Bank ansatt Jeffrey Tan anser seg for å være kunnskapsrik i å gjøre finansielle investeringer. I desember i fjor begynte 30-åringen å sette 20.000 i et offshore sportsarbitrage-betting selskap og fortsatte å miste halvparten av det. Han overtalte også om lag seks venner og foreldre til å investere rundt 200.000 i alt de mistet alle pengene sine. Jeg følte meg så skyldig for å dra dem da jeg prøvde å drepe meg selv, sa han og viste The Straits Times et brev fra Tan Tock Seng sykehus hvor han ble innlagt på sykehus etter depresjon. Han hevdet at han hadde blitt offer for en sport betting syndikat drevet av 33 år gamle Singapore Alvin Ang Jun Bin, som hevdet å være representant for Isle of Man-registrert offshore-spillselskap Keystone Trading i Singapore. Han har laget en politi-rapport mot Ang. Police bekreftet at mer enn 20 rapporter har Nå har de blitt innlagt mot Ang. De påståtte ofrene, for det meste i 20-årene og tidlig på 30-tallet, har satt opp en WhatsApp-chat-gruppe for å dele informasjon. Tapene deres er beregnet til totalt mer enn 1 million, ifølge andre offer Lau Cheng Yi 22- årig, som driver en mat og drikkevarevirksomhet, mistet om lag 55.000 i kontanter og tre luksuriøse klokker verdsatt til 72.000 totalt. Han lovte å returnere 2 til 10 prosent hver måned, sa Lau, jeg fikk ikke en eneste cent, og han er nå ukontaktbar. Lau Lau sa han møtte Mr Ang i mars på en roti-prata restaurant i Upper Bukit Timah. Han kom inn i en Nissan GTR sportsbil og hadde på seg Louboutin sko og et Rolex ur, sa Lau. Uttatt av løftet om risikofri retur, ga Lau over sitt Audemars Piguet Las Vegas klokke verdt mer enn 30.000 på stedet. En dag senere, Mr Ang åpnet en online-konto for Lau på Keystone Trading-nettsiden med 20 000 studiepoeng til hans navn. I løpet av to måneder siden investerte han gradvis flere penger etter å ha blitt overtalt. I juni hadde han satt i 127 000. Han oppdaget at noe var galt den måneden da Nettstedet var nede Han møtte Mr Ang på tomrommet på Bangkit Road Housing Board Flat Han sa at Ang hevdet at sjefen hans - Sky - hadde rømt med pengene og lovet å se etter ham å returnere den. Andre ofre sa hr. Ang forsikret dem at spillprogrammet var lovlig som th e-spill ble ikke plassert i Singapore, men gjennom Keystone Trading s kontorer i Shenzhen, Kina og USA. Mr Ang s mobillinje ble koblet fra og han svarte ikke på meldinger til telefonen. Da reporterne besøkte sin HDB flat i Bangkit Road, faren hans sa at han flyttet ut i fjor, og kom hjem bare noen ganger. Skal hvis hans sønn var utenlands, sa han at jeg også vil unngå folk hvis jeg var ham. Hvorfor spør du så mange spørsmål. Politi hadde ingen tall for investerings svindel Spesielt Det var totalt 5.150 juksesaker fra januar til september i år, mens hele året i fjor så 6.560 tilfeller, opp fra 3 898 i 2014. Tan håndter nå sin depresjon, men episoden har lært ham ikke å være lokket av løfter om enkle penger jeg betalte en pris for å lære dette, sa han. En versjon av denne artikkelen kom fram i utgaven av The Straits Times den 17. oktober 2016, med overskriften 20 sier at de mistet 1m i investering svindel Print Edition Abonnere.

No comments:

Post a Comment