Friday 24 November 2017

Rsi Trendlinje Strategi


Tro meg, koding er den enkle delen når du har definert nøyaktig hva som er en trendlinje. For eksempel, som hvor begynner den, hvor skal den stoppe, gjør små blep som krysser trendlinjen øyeblikkelig og kryss deretter tilbake tellingen, hvor bratt må det være før det blir en trend, hvor mange poeng må det røre rettlinjen før det teller som en trend, gitt poeng 1,2,3, kan det bli en trend å bli med 2 2, og det kan danne en annen trend tar du osv. osv. Gi et mer komplekst bilde til 10 forskjellige personer, be dem om å tegne trender etter dine eksempler, ville de alle trekke nøyaktig de samme trendlinjene på nøyaktig samme steder. Sannsynligvis ikke. Jeg brukte mye tid på dette og bestemte seg for å endre problemet. Beste måte å gjøre dette på er å bruke to bevegelige gjennomsnitt til RSI. Disse vil omtrentlig passe godt til de krysspunkter du trenger. Se SFXMAOnRSI indi på denne gratis siden for å laste ned. Takk for hjelpen BB jeg skal spille med denne indikatoren og økningen orporate inn i min EA for å se hvordan det gjør. Blogzr - Jeg vet nøyaktig hvordan man tegner trendlinjene to poeng som forbinder en oppføring og en nylig høy lav Min Qestion er - Hvordan programmerer jeg dette jeg vet jeg kan, fordi det er i doc , men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal beregne det høye lavet for å gjøre forbindelsen. Blogzr - Jeg vet nøyaktig hvordan jeg skal tegne trendlinjene to poeng som kobler en oppføring og en nylig høy lav Min Qestion er - Hvordan programmerer jeg dette jeg vet jeg kan , fordi det er i dokumentet, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal beregne det høye lavet for å gjøre forbindelsen. Jeg har ingen tvil om at du vet hvordan du skal tegne trendlinjene - det var aldri i spørsmål. Poenget er at du nå må oversette hva du vet i kodingskrav utvetydig - det er den vanskelige delen. Hvordan oversette det du har trukket inn i kode, jeg har ingen anelse om at jeg bare har spørsmål. Men hvis jeg skulle takle problemet, ville jeg gjøre akkurat hva BB har gjort - endre problemet til en programmerbar one. Thanks for hjelpen BB jeg skal spille med denne indikatoren og innlemme i min EA for å se hvordan det gjør. Blogzr - Jeg vet nøyaktig hvordan man tegner trendlinjene to poeng som forbinder en oppføring og en nylig høy lav Min Qestion er - Hvordan programmerer jeg dette jeg vet jeg kan, fordi det er i doc, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal beregne den høye laven for å gjøre forbindelsen. Jeg har ikke gjort det, men jeg har en ide å gjøre det. Du trenger tre trinn.1 Finn minst to topper eller bunner med EA. you bør bruke For å se tilbake og søke etter disse punktene.2 Lag regresjonsligningen y ax b. Du kan beregne a og b ved å erstatte to topper eller bunnverdier av RSI i trinn 1.3. Bruk linjeskift b for å finne ut om det kutter RSI eller ikke - - så trade. Hope det bringer deg en måte. Jeg liker denne koden, tatt fra en Trendline indicator. ObjectCreate TLineName, OBJTREND 0, Tid 25, Bud, Tid 0, Still ObjectSet TLineName, OBJPROPSTYLE, LineStyle ObjectSet TLineName, OBJPROPCOLOR, LineColor. double val ObjectGetValueByShift TLineName, 0.if Bud-AlertPipRange Point val Bud AlertPipRange Point val PlaySound AlertWav. All I d må gjøre er å beregne de siste toppene langs RSI. Beregning av en ny Høy er ikke vanskelig, det er vanskelig å beregne nærmeste topp - hvor prisen avviger fra en konsekvent nedadgående bevegelse. Jeg liker denne koden, tatt fra en Trendline-indikator. ObjectCreate TLineName, OBJTREND, 0, Tid 25, Bud, Tid 0, Still ObjectSet TLineName, OBJPROPSTYLE, LineStyle ObjectSet TLineName, OBJPROPCOLOR, LineColor. double val ObjektGetValueByShift TLineName, 0.if Bud-AlertPipRange Punktval Bud AlertPipRange Point val PlaySound AlertWav. Alt jeg trenger å gjøre er å beregne de siste toppene langs RSI. Beregning av en nyere Høy er ikke vanskelig, det er vanskelig å beregne nærmeste topp - hvor prisen avviger fra en konsekvent nedadgående bevegelse. Kan du gi meg denne kodenes trendlinje av RSI breakout. FOREX Strategies Forex Strategi, Enkel strategi, Forex Trading Strategy, Forex Scalping. Forex Strategi for RSI TS, som lar deg trekke ut ankomme på forex I handel på valutaparet EURUSD, på en fem-minutters tidsramme M5, er handelssignaler i denne strategien nedbrytning av trendlinjene konstruert på indikatoren Relative Strength Index RSI. På M5-diagrammet for EURUSD må det tas hensyn til oscillatoren forex RSI 21 og bruke den til en close. Entering markedet som salg og kjøp produsere. Ved sammenbrudd av trend linjene på indikatoren RSI som er nødvendig for å bygge minst en 2-m poeng. Etter dannelsen av divergens i indikatoren RSI. En viktig betingelse for avtalen, bare et avsluttende fem minutters lys etter sammenbrudd av denne linjen. Åpne transaksjonen ved åpningen av de neste M5-lysene. Eksempler på handel på forexstrategi på RSI, se figuren under. Figur 1 Åpne en transaksjon for kjøpet umiddelbart etter brudd på trendlinjen på RSI-indikatoren. Straks etter åpningen av transaksjonen, sett en sikkerhetstabell på 20 pips fra inngangen til markedet. Etter å ha oppnådd fortjeneste på 10 po Innsatsen flytter stoppet til breakeven. Profit målet er ikke satt, og for fortjeneste ved hjelp av stopp stopp på 25 pips fra prisen hvis ønskelig, kan du bruke en universal trailing stop. Should ikke bli handlet i Forex strategi før, under eller umiddelbart etter utgivelsen av viktige nyheter i forexmarkedet. Skal aldri bli fjernet eller installert for å øke stoppet. Figuren 2 åpner bare avtalen om å kjøpe umiddelbart etter at lyset er avsluttet, som var brutt trendlinje på RSI-indikatoren. Figur 3 ligner på de foregående eksemplene, åpner avtalen for å selge. Figur 4 - Kjøp i henhold til reglene beskrevet ovenfor. Figur 5 - Åpne 2 transaksjoner 1- for salg 2- I for kjøp. Figur 6 Figuren danner differanseavviket toppet på RSI-indikatoren og toppene i diagrammet EURUSD, etter dannelsen som vi sikkert kan konkludere med en avtale om å selge. Figur 7 En annen forskjell mellom RSI en avtale å selge Og nedbrytingen av trendlinjen en avtale for kjøpet, som dessverre var stengt av stop-los s. Fig. 8 Divergensen til RSI, som kan indikere forexhandleren som behovet for å komme inn på markedet og den kommende nedgangen eller reversering av markedet. Fig. 9 - er et annet eksempel på Divergens RSI, hvoretter markedet slått Break trendlinjeskjøpet Mal for Metatrader 4 spres ikke fordi på M5-diagrammet EURUSD er installert bare indikator for RSI, det er tilstede i enhver handelsplattform, inkludert MT4-standardmenyen, flippemenyen Sett - Indikatorer - Oscillatorer - Relativ Strength Index. Forex-handelsstrategi 4-a 1-2-3, RSI MACD. Innlevert av Lino 13. mars 2009 - 04 08. Ja, jeg prøvde forskjellige EMAer, jeg prøver fortsatt å eksperimentere. Dessverre savnet jeg det oppsettet, jeg nevnte på annet innlegg om kanskje holder på posisjonen til du får et omvendt oppsett, hvis du ser på dette eksempelet som ville vært den beste avgangen Spørsmålet er når vet du. Jeg er bare en deltidshandler og dette svaret jeg får er veldig hjelpsom, takk alle. Edward noen kommentarer om hvordan å impr ove ville i stor grad bli verdsatt. Utgitt av Edward Revy 13. mars 2009 - 08 23.Let meg delta i mine observasjoner Jeg vil prøve å løse alle spørsmål jeg så.1 Spørsmålet fra George om å bruke Stokastisk for bølgetelling, jeg snakket om det er et sted på denne nettsiden, men jeg kan ikke finne koblingen i dag, så her går det på skjermbildet over Stokastisk indikator glatter ut bildet for oss, og viser former av fortidens bølger som hjelper til med å telle dem eller måle dem. Fordi Stokastiske beveger seg med prisen, den kan krysse over og deretter senere rette ut, er det mindre nyttig å fortelle hvor den nye bølgen kommer øverst bunnen.2 Spørsmålet fra Fraser om bruk av SAR-punkter Jeg har ikke snakket om SAR-punkter her ennå, men du har minnet meg om en god handelsmetode med SAR-prikker, som jeg vil legge inn denne eller neste helg, det vil være trading metode 2, oppført her.3 Elliott-bølger Lino-metodenes skjønnhet er at det går etter avtale med Elliott bølgerteori Her er det jeg ser og tenk på det. La oss ta det virkelige diagrammet skjermbilde over og tenk på 123 formasjon nummerert i gult. Hva Elliott-bølge kan det tilsvare at vi ikke kan rulle tilbake for å analysere trender og mønstre. Kapittel 1 Hva om det er en korrektionsbølge 2 Se på skissen. Vegg 2 består av abc mønster Ifølge Elliott kan vi enten ha abc eller abcxabc mønstre. På begge måter Hvis vårt virkelige diagram var et abc, kunne vi stole på regelen som bølge en bølge c omtrent og sette vår minimum Ta fortjeneste med regelen i tankene. Akkurat, la oss flytte på sak 2. Hva om det på den virkelige kartet var den siste Elliott-bølgen 5, hvoretter trenden var forandret - opptrenden startet. Vi ville ha hatt den nye 12345 Elliott bølger Vær så snill å ikke blande på skissene Jeg viser tallene for Elliott-bølgetall, mens jeg på det virkelige skjermbildet ovenfor har nummerert 1-2-3-handelsprinsippet, er dette ikke Elliott-bølgetall. Så, tilbake til saken ovenfor , hvis det var en ny oppstartstart, så ville vi handle videre Elliott wave 3, som aldri er den korteste blant Elliott wave 1, 3 og 5 Works for us too Vi kan ta fortjeneste i henhold til Lino s strategi uten bekymringer. Vi går videre igjen, skal vi. Konkurrere 3 Nå, hva om det virkelige diagrammet hadde vi rett og slett en korreksjon, hvorpå en nedtrending skulle gjenopptas. På skissen ville det tilsvare ABC i oransje og sirklet. Vi vil nok ha det bra, siden oransje bølge A forventes å være lik oransje bølge C. Ikke saken er det en vinnende handel med 123 metode.4 Bruke RSI trendlinje for utganger Det er en populær metode for å holde en handel i gang så lenge det kan. For å tegne en trendlinje på RSI, trenger vi for å koble til punkt 1 og 3 i 1-2-3-metoden Så lenge RSI forblir over trendlinjen opptrenden, holder vi handelen åpen. Sørg for at du venter på et stearinlys for å lukke og RSI skal løses før du tar et signal. Jeg tok samme skjermbilde og markerte en ekstra 1-2-3 oppsett og utganger med RSI trend line. Happy trading everyone. Submitted b Y Edward Revy 13. mars 2009 - 12 47.

No comments:

Post a Comment